مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت:با این همه پیشرفت و اقتدار نظام در منطقه و سطح بین الملل، وجود افراد بی سواد در جامعه، زیبنده انقلاب نیست.
کد خبر: ۷۷۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 02 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ رستم زاد در این جلسه همفکری سالیانه روسای ادارات ، کارشناس مسئولان و کارشناسان سوادآموزی با توجه به اهمیت سوادآموزی و نقش آن در توسعه بیان داشت  : با این همه پیشرفت و اقتدار نظام در منطقه و سطح بین الملل؛ وجود افراد بی سواد در جامعه، زیبنده انقلاب نیست.

وی آموزش اولیا بی سواد را از ضرورت های آموزش و پرورش برشمرد و از مسئولین سوادآموزی و مدیران مدارس خواست که در سال تحصیلی آتی بعنوان یک اولویت آموزشی مهم مورد توجه قرارگیرد.

رستم زاد بررسی و رفع اشکالات احتمالی اطلاعات سطح سواد اولیا در سامانه سناد را مورد نقد و بررسی قرارداد و تاکید کرد که ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید منوط به بررسی مستند سواد اولیا شود.

در ادامه حیدری معاون سوادآموزی، ضمن تشریح برنامه ­ها و سیاست های سال 98معاونت سوادآموزی که بر اساس سند اجرایی تحول بنیادین تدوین شده است، کسب مقام خوب و شایسته تقدیر در طرح ارزیابی عملکرد سال ۹۷سازمان را به همکاران تبریک گفت وخواستار حفظ و ارتقا این جایگاه در سال جاری شد.

وی با بیان تعهد سازمانی برای پوشش کمی و کیفی برنامه های سوادآموزی سال جاری، خواستار اجرا و تحقق اهداف کمی سوادآموزی در قالب طرح شتاب بخشی در سه شهرستان مرزی استان شد.

حیدری در ادامه بر لزوم توجه به توسعه هدفمند مراکز یادگیری محلی، تولید محتوای آموزشی متناسب با نیاز کسب و کار و زندگی مخاطبان، توانمند سازی مربیان و تبلیغات میدانی و رسانه ای تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار