دبیر انجمن مددکاران ایلام:؛
دبیر انجمن مددکاران ایران در استان ایلام گفت: راه‌اندازی و ایجاد مراکز مثبت زندگی به عنوان اقدامی مطلوب و بدیع توسط بهزیستی موجب تسریع در روند خدمت‌رسانی ، یکپارچه‌سازی و یکسان سازی خدمات این سازمان به جامعه هدف خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 17 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حیران پورنجف افزود: با توجه به اینکه مراکز مثبت زندگی باید به جامعه هدف و بهزیستی پاسخگو باشد بدون شک در زمینه تسریع ارایه خدمت به مددجویان و افزایش دقت در خدمات‌دهی تاثیرگذار است بطوریکه می‌تواند در افزایش انگیزه مددجویان برای تعامل با بهزیستی و دریافت خدمات موثر باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مراکز با هدف افزایش کیفیت و کمیت خدمات‌دهی مددجویان ایجاد می‌شوند باید به افراد با تجربه و متخصص واگذار شود تا بدون آزمایش و خطا فعالیت داشته و زمینه رضایتمندی بیش از پیش جامعه هدف بهزیستی را فراهم کنند.

وی با اشاره به توسعه فناوری‌های نوین و نظریات جدید حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی مبنی بر اینکه خدمات دستگاه‌ها باید به سمت الکترونیکی شدن هدایت شوند، گفت: نقطه قوت راه‌اندازی این مراکز، الکترونیکی بودن ارایه خدمات است.

پور نجف اظهار کرد: با توجه به اینکه شمار زیادی از جامعه هدف بهزیستی افراد دارای معلولیت هستند که برای تردد در سطح شهرها به علت عدم مناسب‌سازی فضاهای عمومی با مشکل مواجه می شوند این مراکز با ارایه خدمات الکترونیکی بخش زیادی از مشکلات تردد این افراد را با کاهش مراجعه حضوری رفع خواهند کرد.

به عقیده وی، مراکز مثبت زندگی بهترین و مناسب‌ترین راهکار برای ارایه خدمات الکترونیکی به افراد دارای معلولیت است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار