دو هزار واحد مسکن مهر در استان ایلام روز سه شنبه در آیینی بصورت همزمان و با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، استاندار ایلام و جمعی از مسوولان محلی به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 08 September 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام روز سه شنبه در حاشیه این آیین گفت: 18 هزار و 900 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی، سه جانبه و خودمالک و بافت های فرسوده در استان ایلام وجود دارد.
سید کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: از این تعداد 16 هزار واحد در قالب مسکن مهر بوده که با بهره برداری از این این دو هزار واحد در مجموع تاکنون حدود 14 هزار واحد به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است.
وی ادامه داد: دو هزار واحد مسکن مهر باقی مانده نیز با پیشرفت بیش از 80 درصد هم اکنون در مرحله نازک کاری و انجام کارهای پایانی قرار دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: تعداد محدودی از این واحدها هم دارای مشکلاتی از جمله سهم آورده متقاضیان است که حل این مشکلات در دست رسیدگی است و تلاش می شود مشکلات مربوط به این حوزه برطرف شود.
میرجعفریان با اشاره به نیازمندی های سایت های مسکن مهر در استان ایلام افزود: در این حوزه اقدامات خوبی از جمله احداث شش باب مسجد، چهار باب مدرسه، دو مجموعه تجاری و خدماتی صورت گرفته است.
در این آیین که به صورت نمادین در پروژه مسکن مهر بلوار امام علی (ع) شهر ایلام برگزار شد، کلید یک واحد مسکونی به مالک تحویل شد و دو هزار واحد مسکن مهر در نقاط مختلف این استان نیز به صورت همزمان به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار