دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام ازفعالیت 43 مرکز ترک اعتیاد درایلام خبرداد.
کد خبر: ۲۷۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 08 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رضا صادقیان بابیان اینکه قالب مواد مخدر مصرفی در استان ایلام را تریاک، هروئین و شیشه تشکیل می دهد، اظهار کرد: 43 مرکز ترک اعتیاد هم اکنون در شهرستان های مختلف این استان فعالیت می کنند.

وی افزود: کاهش حداقل پنج درصدی نرخ بروز اعتیاد با تقویت عوامل محافظت کننده و کاهش عوامل خطر در محیط های هدف با اولویت زنان، جوانان و کودکان از رویکردهای این شورا در سال 95 است.

صادقیان یادآور شد: استفاده از ظرفیت رسانه ها بویژه رسانه ملی در جهت آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم به انواع مواد مخدر بخصوص مخدرهای صنعتی و روانگردان ها باید از سوی نهادهای فرهنگی عضو شورای مبارزه با مواد مخدر دنبال شود.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های این شورا تقویت نقش سازمان های مردم نهاد در حوزه مقابله با شیوع مواد مخدر است ضمن اینکه در استان ایلام 143 موسسه مردم نهاد مجوزهای لازم را برای فعالیت در این عرصه گرفته اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام اضافه کرد: کاهش عرضه و مصرف انواع مواد مخدر در سالم سازی محیط اجتماع و دور کردن نسل جوان از ناهنجاری ها و بزهکاری های اجتماعی نقشی تعیین کننده دارد و عموم مردم ومسئولان باید نسبت به تحقق این امر احساس مسئولیت داشته باشند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار