مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: مرحله نخست جشن عاطفه ها امروز و فردا برگزار می شود و مردم نیکوکار و نوعدوست استان می توانند کمک های خود را به دفاتر این نهاد در سراسر استان تحویل دهند.
کد خبر: ۲۹۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳ 14 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی افزود: مرحله نخست جشن عاطفه ها امروز و فردا برگزار می شود و مردم نیکوکار و نوعدوست استان می توانند کمک های خود را به دفاتر این نهاد در سراسر استان تحویل دهند.

وی اظهار کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها 10 مهر ماه برگزار می شود که در قالب آن زنگ عاطفه ها در مدارس نواخته خواهد شد و دانش آموزان می توانند کمک های نقدی و جنسی خود را به پایگاه های مستقر در مدارس تحویل دهند.

رضایی یادآور شد: کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها در کمترین زمان ممکن بین دانش آموزان نیازمند سراسر استان ایلام توزیع خواهد شد.

وی همچنین از پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند و مددجوی زیر پوشش این نهاد در آستانه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: با ابلاغ کمیته امداد مرکزی به هر دانش آموز مددجوی مقطع ابتدایی 300 هزار ریال و مقطع متوسطه 500 هزار ریال بعنوان کمک هزینه پرداخت می شود.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای این منظور پس از دریافت، در کمترین زمان ممکن بین دانش آموزان نیازمند مددجوی زیر پوشش به تعداد شش هزار نفر توزیع خواهد شد.

رضایی تاکید کرد: این مبلغ کمک هزینه تحصیلی برای تهیه لوازم التحریر و پوشاک به دانش آموزان پرداخت می شود.

60 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد نزدیک به شش هزار نفر را دانش آموزان تشکیل می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار