مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: عملیات امداد هوایی این جمعیت به زائران اربعین حسینی تا زمان بازگشت کامل آنها از عتبات عالیات در این استان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۳۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 23 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سلیمانی روز چهارشنبه اظهار کرد: اربعین امسال به منظور تسریع در ارایه خدمات امدادی به زائران حسینی سه فروند بالگرد در شهرهای ایلام و مهران بکارگیری شدند.
 
وی ادامه داد: با توجه به بازگشت بیشتر زائران از عراق و کاهش روند سوانح رانندگی و سایر حوادث طبیعی یکی از بالگردها روز گذشته از استان خارج و بالگرد دیگر فردا از منطقه خارج می شود و بالگرد دیگر تا زمان بازگشت کامل زایران همچنان آماده ارایه خدمات امداد هوایی در مهران و مسیرهای تردد زائران خواهد بود.
 
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در این مدت همچنین از یک هزار و 16 زائر پایانه مرزی مهران آزمایش فشار خون و قند خون رایگان گرفته شده است.
 
سلیمانی ادامه داد: از بیستم آبان ماه سال جاری 40 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های منتهی به مرز بین المللی مهران امداد رسانی شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اضافه کرد: امداد رسانی این جمعیت از طریق 23 پایگاه با بکارگیری 200 امدادگر، 40 دستگاه آمبولانس ، 13 دستگاه خودرو ست نجات و هشت دستگاه موتور آمبولانس در حال انجام است.
 
به گفته سلیمانی، خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ایام اربعین امسال به زائران از 20 آبان آغاز و تا 10 روز بعد از اربعین حسینی نیز ادامه دارد.
 
به گزارش ایرنا، مرز مهران بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا انتخاب اول زائران اربعین است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار