نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام در پیام مشترکی فرا رسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۷۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 16 August 2015
در بخشی از این پیام مشترک که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران شاهد ایثار و از خود گذشتگی فرزندان معنوی حضرت امام خمینی (ره) در همه عرصه ها و بحران ها حتی در شرایط سخت و دشوار بوده است.
بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی روز عنایت و نصرت پروردگار به ملت ایران بود روزهایی که سالیان متمادی وضعیت دشوار در اسارتگاه های دشمن را تحمل کردند و در مقابل آنان کوچکترین نرمشی از خود نشان ندادند و براستی آزادگان ما با صبر و تحمل خویش دشمن را به زانو در آوردند.
آزادگان سر افراز نماد عزت، اقتدار و جلوه های زیبای صبر، هستند و امنیت و آسایش جامعه اسلامی مرهون استقامت و پایداری این عزیزان است.
آزاد مردان غیور ایران اسلامی همانگونه که در میدان نبرد دلاورانه جنگیدند و در زمان اسارت نیز صبر پیشه کردند امروز نیز با حضور در عرصه های مختلف از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند و بعنوان سربازان ولایت در خدمت پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی هستند.
اینجانبان با درود و سلام خالصانه بر ارواح پاک شهیدان اسلام بویژه آزادگان شهید، سالروز بیاد ماندنی بازگشت پر افتخار آزادگان سر افراز به میهن اسلامی را به ملت بزرگ ایران، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمان و مردم ولایتمدار استان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار مهربان برای این اسوه های صبر و مقاومت و خانواده های معزز آنان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.
محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام - محمدرضا مروارید استاندار ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار