کد خبر: ۱۱۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 27 October 2015

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام گفت: خودروهاي سرويس حمل و نقل دانش آموزان كه فاقد برچسب هستند برابر مقررات با آنها برخورد مي شود.

به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ " نوراله خادم"بااعلام این خبر  گفت: پليس با سرويس هاي غير مجاز و يا خودروهايي كه فاقد برچسب مدارس و معاينه فني و اقدام به سوار نمودن سرنشين اضافه مي كنند بشدت برخورد و از فعاليت آنها جلوگيري مي كند.

وي گفت: در سال گذشته خودروهايي كه در قالب سرويس مدارس فعاليت داشته اند ضمن آموزش باتخلفات آنان نيز برخورد برخورد قانوني صورت گرفته است،امسال نيز نسبت به آموزش رانندگان سرويس مدارس اقدام شده و توسط پليس كنترل مي شوند.

وي با اشاره به اينكه كارگاه آموزشي ويژه رانندگان حمل نقل عمومي و سرويس مدارس در دستور كار است ،گفت: پليس راهور با همكاري آموزش و پرورش و با سازمان تاكسيراني و اتوبوسراني با تلفيق گشتهاي نظارت در ساعات بازگشايي و تعطيلي مدارس نسبت به كنترل سرويس هاي مدارس اقدام مي نمايد.

سرهنگ "خادم " اضافه كرد: بر همين اساس برابر بند 2113 جدول جرائم راهنمايي و رانندگي انجام سرويس مدارس بدون داشتن مجوز لازم يا با وسايل نقليه غير مجاز در شهر هاي بزرگ و مراكز استانهامبلغ 40 هزار تومان و ساير شهرستان هاي استان مبلغ 30 هزار تومان پيش بيني شده است .

وي در پايان گفت: از رانندگان تقاضامنديم با پليس راهنمايي و رانندگي که به جهت تسهيل در عبور و مرور در خيابان ها و ميادين اطراف مدارس مستقر مي شوند همكاري و از توقف هاي دوبله و يا توقف هايي كه منجر به سد معبر مي شوند جدا خودداري نمايند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار