مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای آسفالت و روکش 180 کیلومتر از راه های این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 08 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای آسفالت و روکش 180 کیلومتر از راه های این استان در سال جاری خبر داد.
سید کمال الدین میر جعفریان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این میزان راه آسفالت شده در استان 75 کیلومتر راه روستایی و مابقی راه اصلی، فرعی و بزرگراهی بوده است.
وی افزود: اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در اجرای این پروژه ها هزینه شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به پروژه های نیمه تمام در حوزه راه فرعی و اصلی تاکید کرد: 125یک هزار و 160 کیلومتر راه در قالب 125 پروژه در سطح استان وجود دارد که برای تکمیل این طرح ها 12 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
میر جعفریان یادآور شد: در پروژه های مربوط به آسفالت سرد نیز در مناطق مختلف استان چون هلیلان، ملکشاهی و ایلام بیش از 160 کیلومتر آسفالت انجام شده است.
وی همچنین با اشاره به میزان خسارت های سیل اخیر در استان افزود: در این حادثه سه هزار دستگاه پل، ابنیه و یک هزار و 700 کیلومتر راه روستایی خسارت و آسیب 20 تا 90 درصدی را متحمل شدند که میزان خسارت آنها بر اساس آخرین برآورد ها بالغ بر 900 میلیارد ریال بوده است.
هم اینک 31 کیلومتر بزرگراه، 630 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام وجود دارد و طول کلی راه های استان نیز سه هزار و 780 کیلومتر است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار