مسئول ارتباطات اورژانس کشور گفت:
سلامت زائرین اربعین حسینی اصلی‌ترین رسالت حوزه بهداشت و درمان است و کارکنان حوزه سلامت با تلاش خستگی ناپذیر خود این امر را تحقق خواهند بخشید.
کد خبر: ۱۲۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 09 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، مسئول ارتباطات اورژانس کشور گفت: سلامت زائرین اربعین حسینی اصلی‌ترین رسالت حوزه بهداشت و درمان است و کارکنان حوزه سلامت با تلاش خستگی ناپذیر خود این امر را تحقق خواهند بخشید.

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام گزارش داد: «علی جوادی‌فرد» در دیدار خود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: بحث سلامت و خدمات‌رسانی به عنوان دو موئلفه مهم در ایام اربعین هستند که باید در اولویت قرار گیرد و خدمات‌رسانی به زوار در مهران و پایانه مرزی و تامین سلامت آنان ضررورتی مهم تلقی شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام، افزود: مرکز اورژانس کشور در ایام تردد زائران اربعین حسینی در کنار دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواهد بود و در این راستا از تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم.

مسئول ارتباطات اورژانس کشور اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم آیین راهپیمایی اربعین حسینی با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود بنابراین استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی بسیار حائز اهمیت است.

جوادی‌فر خاطرنشان کرد: هدف از این سفر به استان ایلام دیدار با مسئولان دانشگاه و بحث و بررسی در رابطه با ایجاد زیرساخت‌های ارتباط بی‌سیم در ایام تردد زائران اربعین حسینی است که خوشبختانه تمام موئلفه‌های ایجاد این زیرساخت در دانشگاه علوم پزشکی ایلام فراهم شده است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار