مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت:
همه آحاد جامعه و به‌ویژه بسیجیان باید مراقب نفوذ دشمن در همه ابعاد باشند.
کد خبر: ۱۳۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 22 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: همه آحاد جامعه و به‌ویژه بسیجیان باید مراقب نفوذ دشمن در همه ابعاد باشند.

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان صبح امروز در آیین یادواره شهدای روستای عین خوش دهلران با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: همه باید گوش‌به‌فرمان رهبری باشیم و برای سربلندی در دنیا و آخرت ضمن حرکت در مسیر شهدا گوش‌به‌فرمان ولایت باشیم.

وی گفت: شهدا برای این انقلاب  و دفاع از حریم ولایت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند و ما باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: بسیج همیشه با درایت و تبعیت از ولایت در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌ها حضوری فعال دارد و این هوشیاری و حضور به‌موقع بسیج و تبعیت از ولایت باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در هر زمان و موقعیتی است.

جلیلیان با اشاره به فتنه آمریکایی‌ها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب گفت: آمریکا همواره اثبات کرده است که از هر فرصتی برای براندازی حکومت اسلامی ایران استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که راهکار تقابل با ایران دیگر کارساز نیست به همین خاطر سعی دارد از طریق راهکار تعامل و نفوذ فرهنگی مقاصد پلید خود را دنبال کند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دشمنان نظام و انقلاب قصد دارند جو را متشنج کنند که لزوم داشتن بصیرت و آگاهی از سوی آحاد مختلف جامعه به‌ویژه بسیجیان بیش ‌از پیش احساس می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دوران دفاع مقدس و هفته بسیج اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های معظم شهدا ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب هستند که تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

علی آبدونی افزود: امیدواریم با برگزاری یادواره شهدا ضمن تقدیر از خانواده شهدای گران‌قدر در تربیت چنین فرزندانی، حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های شهدا را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی عزت و اقتدار و سرافرازی نظام و انقلاب اسلامی را حاصل خون پاک شهدا دانست و گفت: ادامه راه شهدا موجب سربلندی و اقتدار نظام در مقابل همه توطئه‌هاست و همه باید در این مسیر حرکت کنند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای روستای عین خوش تقدیر به عمل آمد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار