دبیر ستاد انتخابات ایلام گفت:
نتیجه بررسی هیات های اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان روز سه شنبه 15 دی ماه اعلام می شود.
کد خبر: ۱۵۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 05 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، دبیر ستاد انتخابات ایلام گفت: نتیجه بررسی هیات های اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان روز سه شنبه 15 دی ماه اعلام می شود.
عبادالله باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام ، مهران ، ملکشاهی ، سیروان ، چرداول و ایوان و همچنین در حوزه انتخابیه دهلران ، دره شهر ، بدره و آبدانان در هیات های اجرایی این استان روز سه شنبه 15 دی ماه اعلام و به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.
وی افزود: جلسه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان روز دوشنبه 14 دی برگزار و جمع بندی صورت می گیرد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام یادآور شد: هیات های اجرایی و فرماندار حوزه انتخابیه اسامی افراد رد صلاحیت شده را به صورت کتبی به آنان اعلام و این افراد تا 19 دی به مدت چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات نظارت استان اعلام کنند.
باقری تاکید کرد: هیات نظارت استان نیز تا 26 دی ماه با شکایت داوطلبان احراز صلاحیت نشده و اظهار نظر در خصوص صلاحیت داوطلبان پس از کسب نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات رسیدگی و آنرا به فرمانداران 2 حوزه انتخابیه استان ابلاغ خواهد کرد.
108 نفر در 2 حوزه انتخابیه این استان شامل 101 مرد و هفت زن خود را به عنوان نامزد معرفی کرده اند که در مقایسه با 58 نفر دوره نهم 86 درصد تعداد شرکت کنندگان افزایش یافته است.
استان ایلام با 20 هزار کیلومتر مربع گستره و 585 هزار نفر جمعیت سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار