فرماندار آبدانان گفت: عرصه انتخابات، آوردگاه مهم مردم برای پاسداری و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۷۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 07 February 2016

فرماندار آبدانان گفت: عرصه انتخابات، آوردگاه مهم مردم برای پاسداری و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز یکشنبه در جمع دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه الهی و مورد توجه آزادی خواهان جهان توسط امام راحل طراحی و با مجاهدت ملت به ثمر رسید و استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آورد.
وی هفتم اسفند را روز اثبات عزت ایران اسلامی دانست و افزود: مجریان انتخابات و نهادهایی که نگهبان سلامت مسیر این رخداد تاریخی هستند باید از هر گونه مداخله در تصمیم گیری مردم و فرآیند قانونی انتخابات دوری بجویند.
عسگری تاکید کر: همه باید با زمینه سازی و نشاط افزایی اجتماعی بکوشیم در آستانه سال جدید، شرایط برای حضور حداکثری مردم و خلق یک حماسه ملی در پای صندوق های اخذ رای فراهم شود.
فرماندار آبدانان مشارکت سیاسی مردم در انتخابات را ضامن اقتدار نظام و افزایش تعاملات جهانی دانست و یادآور شد: رای مردم در روز موعود و تشکیل مجلس مقتدر، پاسخ عملی به یاوه گویی های دشمنان و تردید افکنی های معاندان نظام است.
وی منویات آگاهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را نمای حرکت مدیران دانست و اضافه کرد: تدبیر و تعهد دینی و اشراف و توان اجرایی رئیس جمهور مسیر حرکت ملت ایران اسلامی را به سمت پیشرفت و توسعه مطمئن و امیدوار کننده کرده است.
شهرستان آبدانان در 167 کیلومتری جنوب ایلام دارای بیش از 60 هزار نفر جمعیت است و همراه با شهرستان های دهلران، دره شهر و بدره در قالب حوزه انتخابیه دهلران یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
در حوزه انتخابیه دهلران شورای نگهبان صلاحیت 10 داوطلب را برای حضور در رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید کرده است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار