با حضور مردم و جمعی از مسئولان یادواره شهید خیرعلی مهدوی در شهرستان دره شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 09 February 2016
با حضور مردم و جمعی از مسئولان یادواره شهید خیرعلی مهدوی در شهرستان دره شهر برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛ یادواره شهدای آبروی محله با محوریت فرمانده شهید "خیراله مهدوی" از فرماندهان شجاع دفاع مقدس در شهرستان دره شهر برگزار شد.

  حجت الاسلام "عبداله شمسی" امام جمعه موقت دره شهر در این مراسم گفت: ملت ایران به دلیل ولایتمداری و حب حضرت علی (ع) مورد هجوم تمامی فتنه ها قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: اگر کشور ما توانسته از تمامی فتنه های داخلی و خارجی بگذرد به دلیل وجود رهبر بصیر، ایمان مردم و روحیه ایثار و شهادت طلبی بوده است.

شمسی با بیان اینکه  دشمن به دنبال آسیب زدن به انقلابی است که برای تمامی مسائل دنیا ایده دارد، افزود: اگر این روحیه برای نسل جوان ما فرهنگ سازی شود بزرگتر از امریکا در مقابل  مردم ما زانو زده خواهد زد.

وی آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهداف دشمن بر شمرد و تصریح کرد: زیر سوال بردن و تضعیف نهادهای قانونی را یکی از آسیبهای با برنامه ریزی و تحریک امریکا و همصدا شدن برخی فتنه گران یکی از این آسیبهاست که باید در این زمینه بصیرت افزایی شود.

امام جمعه موقت دره شهر تضعیف ولایت فقیه از دیگر اهداف استکبار جهانی است و افزود: تضعیف جایگاه ولایت فقیه بعنوان خنثی کننده فتنه ها و مدافع اسلام از اهداف مهم دشمن است که باید برای مقابله با آن هوشیار باشیم.

وی با اشاره به بحث جدایی دین از سیاست نیز یادآور شد: دشمنان بدانند حکومت نبوی اسلام یک حکومت دینی و سیاسی است و هیچگاه این دو از هم جدا نبوده و نخواهند بود.

حجت الاسلام شمسی با اشاره به رشادتهای شهید مهدوی گفت: وی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس است که  شجاعت وی لرزه بر اندام دشمن می انداخت. 

این شهید بزگوار از افتخارات این شهرستان است: گرامیداشت یاد شهدا فرصتی است تا جوانان با رشادت انها اشنا شوند و بدانند برای این اسایش و امنیت هزینه های سنگینی داده ایم.

قرئت شعر، اجرای سرود و ذکر خاطره از برنامه های این یادواره بود.

خیراله مهدوی فرماندهان دفاع مقدس سال 67 در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار