رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: صیانت از آرای مردم مهمترین وظیفه مجریان است بنابراین اجازه نمی دهیم حتی یک رای در شعب اخذ رای این استان جابجا شود.
کد خبر: ۱۸۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 18 February 2016

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: صیانت از آرای مردم مهمترین وظیفه مجریان است بنابراین اجازه نمی دهیم حتی یک رای در شعب اخذ رای این استان جابجا شود.

به گزارش تابناک ایلام؛حسن کلانتری روز پنجشنبه در همایش سالیانه قشر بسیج استان ایلام با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم و سرنوشت ساز هفتم اسفند به آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خواستار رعایت قانون از سوی نامزدها و طرفدارانشان در انجام تبلیغات شد.
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام برگزاری و برپایی هرگونه کارناوال انتخاباتی و میتینگ خیابانی و استفاده از تریبون و بلندگو بصورت سیار (تحت هر شرایطی) را ممنوع و انجام آن را تخلف محرز انتخاباتی است و تاکید کرد: با متخلفان برابر قانون و به شدت برخورد می شود.
کلانتری یادآور شد: همه تلاش ما بر رعایت قانون و قانون مداری و اصل بی طرفی است تا از هر گونه شائبه، جانبداری جلوگیری کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: از تک تک آرای رای دهندگان در جهت برگزاری یک انتخابات سالم با هدف جلب اعتماد عمومی صیانت می کنیم و اجازه نمی دهیم حتی یک رای ولو اینکه تاثیر گذار هم نباشد در حوزه های انتخابیه این استان جابجا شود.
وی افزود: برگزاری انتخابات سالم همراه با اصول امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت مورد تاکید همه دست اندرکاران است لذا نامزدها با رعایت این اصول اهداف و برنامه های خود را برای مردم صریح و روشن بیان کنند.
کلانتری با بیان اینکه احزاب نیز بدون تخریب و ایجاد چالش های قومی قبیله ای در مدار قانون حرکت کنند، گفت: تکیه بر تفکرات قومی و قبیله ایی نباید مورد توجه مردم برای رای دادن به نامزدها باشد بلکه آنها باید براساس وعده ها، عملکرد و توانایی و تخصص رای دهند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شان بسیج فراتر از جناح و حزب است چون هدف غایی آن، حرکت در مسیر ارزش ها و اسلام ناب محمدی (ص) و تقویت پایه های همدلی و وفاق ملی مورد تاکید رهبری است.
وی اظهار کرد: در شرایط کنونی تقویت مدیریت فقهی و حفظ انسجام و همدلی ملی بسیجی وار از ضروریات نظام است که نبود این شاخصه ها موجب آسیب دیدن ایران اسلامی می شود.
وی با بیان اینکه کشور اکنون بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی نیاز دارد، افزود: بسیج به تکلیف خود که همان حمایت از اصل انقلاب، ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی است می اندیشد چرا که دشمنان اکنون اصل و مصداق ولایت فقیه را هدف گرفته اند.
کلانتری یادآور شد: جنگ های رخ داده در منطقه با نقشه های موزیانه و مکارانه دشمنان و حامیان منطقه ای آنها انسجام و اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام را نشانه گرفته بنابراین همه کشورهای اسلامی به ویژه ایران باید در این زمینه هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی کارآمدترین تفکر در جامعه است ولی این قشر باید خود را به سلاح علم و دانش روز نیز مجهز کند، ادامه داد: تجهیز علم در عرصه های مختلف موجب رشد ایران اسلامی می شود به طوری که موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای نیز بهره گیری از تفکر بسیجی بود.
کلانتری حضور مردم در همه عرصه ها را خنثی کننده هجمه های دشمن دانست و گفت: این حضور در بی اثر کردن توطئه های دشمنان نیز مهمترین نقش را ایفا کرده است.
همایش سالیانه قشر بسیج استان ایلام روز پنجشنبه با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، برخی از مسئولان، اصحاب رسانه، بسیجیان و خبرنگاران رسانه های گروهی این استان در مجتمع لاله برگزار شد.
تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه بسیج از دیگر برنامه های این همایش بود.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار