در آستانه انتخابات هفتم اسفند، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام مشترکی مردم غیور و انقلابی این استان را به حضور گسترده در انتخابات روز جمعه هفتم اسفند دعوت کردند.
کد خبر: ۱۸۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 25 February 2016

در آستانه انتخابات هفتم اسفند، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام مشترکی مردم غیور و انقلابی این استان را به حضور گسترده در انتخابات روز جمعه هفتم اسفند دعوت کردند.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمد نقی لطفی و محمدرضا مروارید استاندار ایلام روز پنجشنبه با صدور پیام مشترکی از مردم این استان برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و بزرگوار استان ایلام
مردم شریف و گرانقدر ایران اسلامی اولین ماه زمستان سال 94 را با رهبری بی نظیر مقام معظم رهبری و تلاش خستگی ناپذیر ریاست محترم جمهوری و تیم مذاکره کننده هسته ای، با به نتیجه رساندن پرونده هسته ای که به موجب آن نظام استکبار و استعمار تن به پذیرش حقوق ملت ایران سرافراز داد و گره تحریم های ظالمانه از پای اقتصاد ایران گشوده شد و دومین ماه زمستان را نیز با حضور حداکثری در مراسم دهه مبارک فجر و به خصوص شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل به بهار کردند.
همین مردم بزرگ، عزم خود را جزم کرده اند تا با شرکت گسترده در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سومین ماه زمستان را نیز تبدیل به بهاری دیگر کرده و با سه بهار به استقبال بهار طبیعت و سال 1395 بروند.
مردم عزیز و گرانقدر استان ایلام
عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی است که در 37 سال پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه خود لبیک گفته و با تمسک به آیه شریفه 'انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم' با شرکت در 35 انتخابات که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی نظیر می باشد، سونوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم سالاری دینی خود پاسداری کرده اند.
اکنون که در آستانه هفتم اسفندماه، روز برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم، برهمه ما فرض است که با شرکت گسترده در انتخابات پیش رو، موجب اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته برای حضور در دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، حق تعیین سرنوشت خود را به منصه ظهور رسانده و امکان تسریع در پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم کنیم./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار