سه روز از قتل دختر جوان اهل بخش موسیان شهرستان دهلران می گذرد اما تاکنون انگیزه و دلیل این قتل مشخص نشده و همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر: ۱۹۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷ 13 March 2016
سه روز از قتل دختر جوان اهل بخش موسیان شهرستان دهلران می گذرد اما تاکنون انگیزه و دلیل این قتل مشخص نشده و همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش تابناک ایلام ،سه روز پیش ،اهالی روستایی در بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران پلیس را درجریان وقوع قتل دخترجوانی قرار دادند که جسداو در لای یک پتو پیچیده ودر حیاط یکی از منازل روستا رها شده بود که متعاقب آن ماموران پلیس آگاهی برای بررسی زوایای این قتل وچرایی وقوع آن در محل حاضر شدند.
این دختر جوان در یکی از روستاهای بخش موسیان به طرز مشکوکی به قتل رسیده و تاکنون از چرایی وقوع قتل ،شناسایی قاتل یاقاتلین اطلاع رسانی لازم به عمل نیامده است.

هرچندشناسایی قاتل وپی بردن به انگیزه قتل موضوعی است که نیازمند بررسی های کارشناسانه ماموران پلیس جنایی است اما دراین مدت هنوز گزارش یا اطلاع رسانی دقیقی از سوی مراجع رسیدگی به این پرونده منتشر نشده است واین موضوع بر ابهام آن و افزایش بهت وحیرت ساکنین این روستا که تاکنون با چنین موضوعی روبرو نشده بودند افزوده است.

شایان ذکر است 5 شنبه شب گذشته جسد دختری جوان در یکی از روستاهای بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران درحیاط خانه یکی از اهالی این روستا کشف شد که این موضوع بی سابقه برای ساکنین این روستا تکان دهنده بود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میلاد چراغی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
از اطلاع رسانی به موقع شما سپاسگزاریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار