همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه تحویل سال نو با حضور پرشور مردم خداجو در جوار حرم امامزاده سید حسن (ع) مهران (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 20 March 2016

همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه تحویل سال نو با حضور پرشور مردم خداجو در جوار حرم امامزاده سید حسن (ع) مهران (ع) برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛ویژه برنامه تحویل سال نو از ساعت 7 صبح اول فروردین با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، زائران عتبات عالیات و اقشار مختلف مردم با شور و شوق خاصی برگزار شد.
آیین تحویل سال نو همانند سال های گذشته با حضور جمع کثیری از زائران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به همراه خانواده های خود با گرد آمدن دو سفره هفت سین نوروزی شد.
عاشقان اهل البیت (ع) ضمن ادای احترام به ارزش های دین مبین اسلام ، دست به دعا برداشته و برای فرج حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، طول عمر توام با سلامتی و سعادت برای رهبر فرزانه انقلاب و خادمان مردم از درگاه ایزد منان خواستار شدند.
قرائت دعای تحویل سال، پخش پیام رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری از دیگر برنامه های این مراسم معنوی و به یادماندنی بود.
در پاسگاه های مرزی مهران نیز سفره هفت سین بر پا بود تا مرزداران غیور ایران اسلامی این آیین را با وجود اینکه دور از خانواده بودند، گرامی بدارند.
بر اساس همین گزارش در گمرک مرزی مهران نیز همزمان با تحویل سال 95 سفره هفت سین بر پا بود و زائرانی که قصد تشرف به کربلای معلی را داشتند و یا از زیارت عتبات عالیات بر می گشتند در کنار این سفره جمع و دعای سال تحویل را ذکر کردند.
در یادمان های دفاع مقدس نیز با حضور خادمان و خانواده های شهدا سفره هفت امسال پهن بود و رنگ و بوی دفاع مقدس و عطر شهدا به خود گرفت.
شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام قرار دارد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار