مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ایلام به همراه جمعی از جوانان عضو انجمن‌های مردم نهاد از مرکز درمانی و توان‌بخشی «آوای زندگی» زنان بازدید کردند.
کد خبر: ۲۰۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 02 April 2016
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ایلام به همراه جمعی از جوانان عضو انجمن‌های مردم نهاد از مرکز درمانی و توان‌بخشی «آوای زندگی» زنان بازدید کردند.

 
به گزارش تابناک ایلام؛دکترکلثوم خلیلوند مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ایلام در حاشیه دیدار با بیماران مرکز درمانی و توان‌بخشی شبانه‌روزی بیماران روانی و مزمن «آوای زندگی» اظهار کرد: حضرت علی (ع) در منشور حکومتی خویش به مالک اشتر از او خواست از پیران سالخورده پیوسته دل‌جویی کنند زیرا مسئولیت سنگینی بر دوش زمامداران است پس با توجه به این نکته ارزنده،وظیفه دولت اسلامی است که با عنایت ویژه به مسائل ناتوانان رسیدگی کنند و خدمات سلامتی، درمانی و رفاهی در جهت کاهش رنج‌ها به آنها داده شود.


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ایلام افزود: امیدواریم زنان بویژه زنان سالمند در خانواده‌ها نگه‌داری شوند چون‌که رفتار درست و محترمانه و البته شناخت نیازهای روحی زنان از ضروری‌ترین نیازهای آنها و  همچنین کمک به درمان و بهبود زنان بیمار است.


خلیلوند افزود: هفته زن بابی است تا قدرشناسی از سالمندان به صورت احترام و سخن گفتن از روی مهر و مشاوره با آنان باشد و همچنین سعی شود در راه حل مشکلات آنان دم‌های مهمی برداشته شود.

وی تصریح کرد: افرادی با مشکلات جزئی در این مراکز نگه‌داری می‌شوند که با  چندین جلسه مشاوره مشکلشان حل می‌شود اما خانواده‌ها زنان سالمند را در این مراکز نگه‌داری می‌کنند که جای افسوس دارد.

گفتنی است دیداری با زنان دست فروش شهر ایلام با حضور جمعی از جوانان عضو انجمن‌های مردم نهاد نیز انجام پذیرفت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار