فراخوان سومین جشنواره هلال و رسانه اعلام شد.
کد خبر: ۲۰۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 06 April 2016

فراخوان سومین جشنواره هلال و رسانه اعلام شد.


به گزارش تابناک ایلام؛ و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ کمیته برگزاری سومین «جشنواره هلال و رسانه» فراخوان شرکت در این جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد:

« بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از خداوند متعال و با توجه به استقبال اصحاب رسانه از اولین و دومین «جشنواره هلال و رسانه» که در 2 سال متوالی موفقیت آمیز برگزار شد؛ سومین «جشنواره هلال و رسانه» در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر و با رویکرد تعامل و هم‌افزایی بیشتر و توجه به قدرت رسانه در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در برخورد با حوادث، سوانح و بحران‌ها و گسترش آموزش همگانی برای تحقق جامعه‌ای تاب‌آور برگزار می‌شود.

لذا از عکاسان، خبرنگاران، ‌روزنامه نگاران، نویسندگان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری دعوت می‌شود ضمن مطالعه فراخوان جشنواره آثار خود را با محوریت فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در عرصه داخلی – بین‌المللی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

آثاری که در حوزه هلال احمر و در بازه زمانی از ابتدای سال 94 تا دهم اردیبهشت 95 منتشر شده یا می‌شوند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مهلت پایانی برای ارسال آثار رسانه‌ها به دبیرخانه جشنواره تا دهم اردیبهشت سال 95 خواهد بود.

این جشنواره در شش بخش تصویری (گزارش تصویری و عکس تک)، مکتوب ( گزارش، خبر و مصاحبه، مقاله و یادداشت)، دیداری و شنیداری (خبر، مصاحبه و گزارش)، داستان ( داستان‌های ارسالی باید با تاسی از اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر و در راستای ترویج صلح و بشر دوستی، امداد و نجات، گسترش فعالیت‌های داوطلبانه و خدمت رسانی به هم نوع باشد)، کاریکاتور(بهره‌مندی از اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر محور آثار ارسالی در بخش کاریکاتور است) و بخش ویژه (آزاد) (شرکت برای عموم افراد در این بخش آزاد بوده و افراد می توانند حداکثر یک اثر تنها در یکی از قالب های مذکور ارائه دهند) برگزار می‌شود.

آثار مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دارای پروانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره پذیرفته می‌شوند.

آثار مسئولان‏، کارکنان روابط عمومی استان‌ها، امدادگران، تولیدات مشارکتی، عکاسان آزاد برای شرکت در جشنواره‏، تنها در بخش آزاد پذیرفته می‌شود.

شرکت کنندگان می‌توانند تنها یک اثر برای هر بخش و در مجموع ۳ اثر خود را برای شرکت در جشنواره بفرستند. در قالب عکس شرکت کنندگان مجاز به ارسال ۳ عکس تک ( خبری، توصیفی و…) یا ۳ مجموعه گزارش تصویری ( خبری، توصیفی، و..) با تعداد ۹ عکس هستند.

از نامزدهای نهایی، اصل اثر خواسته خواهد شد.

آثار ارسالی در هر بخش ( بجز دیداری و شنیداری) صرفا باید به صورت الکترونیکی به همراه معرفی کامل صاحب اثر و مشخصات رسانه‌ای اثر (تاریخ انتشار- محل انتشار و..) به نشانی پست الکترونیک news@rcs.ir ارسال شود.

در بخش دیداری و شنیداری در صورت بالا بودن حجم اثر، شرکت کنندگان باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی خیابان ولیعصر- بالاتر از میرداماد - نبش خیابان یاسمی- ساختمان صلح جمعیت هلال احمر- طبقه هشتم- اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی- دبیرخانه جشنواره هلال و رسانه ارسال کنند./ف


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار