رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت:تاکنون 73 واحد تولیدی به بانک های عامل جهت حل مشکلات معرفی و بانک ها ظرف یکماه موظف به حل مشکلات آنها شده اند.
کد خبر: ۲۵۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 03 July 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت:تاکنون 73 واحد تولیدی به بانک های عامل جهت حل مشکلات معرفی و بانک ها ظرف یکماه موظف به حل مشکلات آنها شده اند.


به گزارش تابناک ایلام
؛یاراله نصیری اظهار کرد: این طرح ها شامل طرح های تولید فعال، نیمه فعال و راکد هستند که در شرایط فراهم شده سال جاری با ثبت نام در سامانه بهین یاب خواستار دریافت تسهیلات سرمایه در گردش شده اند.

وی افزود: امسال دولت همت خود را برای حمایت از تولید ملی جزم کرده و در سال اقتصاد مقاومتی سعی دارد با اجرایی کردن سیاست های آن به اهداف مورد نظر خود دست یابد، مجریان واحدهای تولیدی نیز با ارائه برنامه می خواهند به توسعه و پویایی چرخ های تولیدی شتاب دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: بسیاری از درخواست های ثبت شده پس از ارزیابی در کمیته بررسی به کارگروه ارسال و پس از تائید به بانک های عامل استان برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند.

نصیری گفت: بدون شک ارائه برنامه هدفمند برای توسعه و فعال سازی طرح، ارائه وثیقه خارج از طرح و همچنین توجیه فنی و اقتصادی طرح و تعیین تکلیف بدهی های قبلی از شرایط دریافت تسهیلات سرمایه در گردش محسوب می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی بیشتر بانک ها با طرح هایی که دارای توانایی و توجیه اقتصادی و فنی هستند و دریافت سرمایه در گردش هم تولید استان رونق گیرد و هم منجر به ایجاد اشتغال مولد برای جوانان ایلامی شود.

از مجموع واحدهای صنعتی و تولیدی استان 64 درصد فعال هستند.

تاکنون 73 واحد تولیدی به بانک های عامل جهت حل مشکلات معرفی و بانک ها ظرف یکماه موظف به حل مشکلات انها شده اند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار