مدیرکل استاندارد ایلام گفت:در راستای اجرای طرح طاها بیش از 500 مورد بازرسی از مراکز صنفی و بیش از 100 بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی انجام شده است.
کد خبر: ۲۷۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 01 August 2016
مدیرکل استاندارد ایلام گفت:در راستای اجرای طرح طاها بیش از 500 مورد بازرسی از مراکز صنفی و بیش از 100 بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی انجام شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی اظهار کرد: کارشناسان این اداره کل به منظور بررسی وضعیت اقلام موجود در بازار به صورت دوره ای و سرزده اقدام به بازبینی کالاهای در حال تولید یا عرضه می کنند که در این خصوص و در راستای اجرای طرح طاها بیش از 500 مورد بازرسی از مراکز صنفی و بیش از 100 بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی انجام شده است.

وی ممانعت از نمونه برداری کارشناسان استاندارد، رعایت نکردن موازین استاندارد و تولید و فروش محصولات بدون پروانه کاربرد نشان استاندارد را علت معرفی این واحدها به دستگاه قضایی اعلام کرد.

مدیر کل استاندارد استان ایلام یادآور شد: در چهارماهه اول سال جاری تا کنون و در راستای استانداردسازی و جلوگیری از عرضه و تولید کالاهای غیراستاندارد، 2 واحد تولیدی به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد در شهرستان های ایلام و دهلران با حضور نمایندگان این اداره کل و نیروی انتظامی استان پلمب شد.

همتی تاکید کرد: همچنین در مدت یاد شده (چهارماهه اول) مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی زیر پوشش استاندارد استان ایلام بیش از 2هزار نفرساعت آموزش دیدند.

مدیر کل استاندارد استان ایلام با بیان اینکه این امر نظارت کامل مدیران کنترل کیفیت را در مورد کنترل کیفیت محصولات تولید شده چند برابر می سازد، گفت: این مهم باعث می شود که یک محصول تولیدی با شرایط مناسب نظارت و کنترلی در واحد تولیدی به دست مصرف کننده برسد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار