معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دولت برنامه های خوبی در استان ایلام دست اقدام دارد،که قطعا در بهبود وضعیت اقتصادی مردم تاثیرات خاصی را ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۲۷۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 10 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حسین کلانتری با اشاره به برنامه ریزی های دولت برای رفع مشکل بیکاری در جامعه، گفت: اشتغال و رفع بیکاری جوانان تحصیل کرده جویای کار مهمترین دغدغه دولت تدبیر و امید است.

معاون استاندار ایلام افزود: ظرفیت ها و پتانسیل های خاصی هم در سطح ملی و هم استان وجود دارد که اگر بتوانیم از آنها به درستی استفاده کنیم، به طور قطع شرایط بهتری را پیش رو خواهیم داشت.


وی گفت: دولت برنامه های خوبی دراستان ایلام دست اقدام دارد، طرح هایی همچون آب و خاک، پتروشیمی، نفت - گاز، منطقه ویژه اقتصادی، و بازارچه مرزی مهران در حال انجام است که قطعا در بهبود وضعیت اقتصادی مردم تاثیرات خاصی را ایجاد خواهد کرد.


معاون استاندار ایلام یادآور شد: افق های روشنی پیش رو قرار دارد که با عنایت های رهبر معظم انقلاب و اعتماد و حمایت های مردم به رئیس جمهوری در سطح ملی و تیم مدیریتی در سطح استان بتوان در راستای بهبود کسب و کار و ایجاد اشتغال و آرامش در جامعه توفیقات روز افزونی حاصل شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار