جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: این رزمایش در تمام شهرستان های استان به استعداد گردان های بیت المقدس و کوثر در 10 اردوگاه سپاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 29 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی روز شنبه اظهار کرد: این رزمایش به صورت غیر متمرکز و به استعداد کلی 31 گردان شامل 27 گردان بسیج بیت المقدس ویژه برداران و چهار گردان کوثر مختص خواهران بسیجی با حضور اقشار مختلف بسیجیان شهری، روستا و عشایری عضو گردان انجام می پذیرد.

سرهنگ طهماسبی هدف از برگزاری این رزمایش را تقویت انسجام بسیج در موقعیت های مختلف و دفاع از کوی و برزن اعلام کرد و یادآور شد: آمادگی رزمی و دفاعی برای مقابله با تهدیدهای احتمالی از نیازهای ضروری بسیج به عنوان یکی از ارکان اصلی دفاع از کشور است.

وی در مورد تاکتیک های رزمی این رزمایش تاکید کرد: در این رزمایش عملیات های مختلفی چون کمین، ضد هلی برن، امداد و نجات، تاخیری، باز پس گیری و کنترل مناطق مهم انجام می شود.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در این رزمایش 2 روزه شرکت کنندگان بعد از حضور در راهپیمایی 13 آبان در اردوگاه های از پیش تعیین شده مستقر می شوند و در روز اول آموزش و توجیه برنامه ها برای افراد و در روز دوم هم صبگاه مشترک و آغاز رزمایش اصلی برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: رزمایش شهرستان ایلام در محل قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) واقع در منطقه بانروشان و با حضور مسئولان استان و همزمان با دیگر نقاط استان برگزار می شود که در این رزمایش سلاح های سازمانی سبک مورد استفاده قرار می گیرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار