از این تعداد پنج هزار نفر به صورت رایگان و بدون پرداخت حق بیمه تحت پوشش خدمات بیمه سلامت هستند.
کد خبر: ۳۲۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 02 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛نادر کریمی روز چهارشنبه  اظهار کرد: مجموع بیمه شدگان این شهرستان شامل پنج هزار و 470 نفر را کارکنان دولت، بیش از 18 هزار نفر روستایی و عشایری، یک هزار و 905 نفر جانبازان، 687 نفر مددجویان بهزیستی و بیش از پنج هزار نفر افراد فاقد بیمه است.

کریمی یادآور شد: هدف دولت بهره مندی همه افراد تحت پوشش بیمه از خدمات یکسان در سراسر کشور است و افراد با درآمد مالی پایین در کمترین زمان زیر پوشش این بیمه درمانی قرار گرفته و از خدمات این سازمان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه افراد دارای بیماری های خاص در این شهرستان از خدمات رایگان بهره مند هستند، گفت: در این شهرستان سه بیمار پیوند کلیه، 2 بیمار دیالیزی، سه بیمار ام اس، یک هموفیلی و 2 بیمار تالاسمی زیر پوشش این بیمه قرار دارند و از خدمات رایگان آن استفاده می کنند.

کریمی تاکید کرد: برای انجام خدمات بیمه با یک دفتر پیشخوان قرارداد داریم و همه خدمات بیمه ای، چاپ، صدور و درخواست دفترچه بیمه در این مراکز انجام می گیرد اما در دفتر مرکزی بیمه سلامت نیز این خدمات به مراجعان ارائه می شود.

وی یادآور شد: در قالب طرح تحول نظام سلامت افرادی که نیاز به دفترچه دارند و تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند بدون اتلاف وقت و ارجاع به مراکز دیگر در همان مرکز درمانی و بیمارستان برای او دفترچه صادر می شود.

رئیس بیمه سلامت ایوان گفت: هم اکنون 6 داروخانه، 18 مرکز خانه بهداشت فعال، پنج مرکز سلامت جامعه تحت پوشش در این شهرستان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

وی افزود: همچنین 2 پزشک در بخش زرنه، یک پزشک در شهرک نبوت، مرکز شماره یک و 2 ایوان هر کدام یک پزشک و بخش کلان نیز یک پزشک طرف قرارداد در حال فعالیت و خدمت به بیمه شدگان بیمه سلامت هستند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار