بخشدار زرنه در شهرستان ایوان گفت: ساخت پل روستایی سرتنگ با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر طرح های مهم عمرانی این بخش است که در دست اجراست و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۵۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 28 December 2016
بخشدار زرنه در شهرستان ایوان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 طرح عمرانی در هشت روستای این بخش با 9 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.



به گزارش تابناک ایلام ؛ طاهر سواری روز چهارشنبه اظهار کرد: شن ریزی، جدول گذاری، روشنایی و بهسازی معابر، آسفالت معابر، ساخت پل، ساخت جاده دسترسی بین مزارع عشایر، ساخت مسجد و کانال سازی مهمترین طرح هایی است که در این روستاها اجرا شد.


سواری با بیان اینکه در روستاهای چهارمله، باسکله، چهل ذرعی و ترن حفاری هایی برای گازرسانی صورت گرفته که باعث اختلال در تردد مردم شده بود، گفت: تمام نوار حفاری های این چهار روستا ترمیم شد ضمن اینکه در روستای چهارمله برای تردد وسایل نقلیه و عابران یک پل فلزی نصب شد.

وی اضافه کرد: یکی از مطالبات اساسی مردم روستاهای کلان و علمدار بخش زرنه ایجاد راه عشایری بود که با 300 میلیون ریال لعتبار اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سواری با بیان اینکه 10 دهیاری در روستاهای این بخش راه اندازی شده است، افزود: سه دهیاری دیگر برای ارائه خدمات به روستاهای این بخش راه اندازی شد ضمن اینکه هفت مرکز بهداشتی نیز در روستاهای این بخش فعال است. /م
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ممو خولام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
طاهر سواری زمانی که مسئول رسیدگی به شورای آرد و نان ایوان بود، کاری از دستش بر نمی آمد. الحمدلله از زمانی که بخشدار شده، خیلی پیشرفت کرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار