فرماندار آبدانان با اشاره به سوابق مبارزاتی و خدمات ماندگار آیت الله هاشمی رفسنجانی در عرصه های اجتماعی و سیاسی تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در کسوت یکی از استوانه های مهم انقلاب اسلامی، علیرغم بی محبتی هایی که در جریان انقلاب از همه جناح های سیاسی داخلی و خباثت های دشمنان خارجی متحمل شد اما همواره یک نقطه امید و ثقل وحدت و همدلی برای جریان های سیاسی و تشکل های فرهنگی و اجتماعی محسوب می شد.
کد خبر: ۳۵۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 09 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: این فقید سعید، بزرگمردی از تبار انقلاب اسلامی و یار با وفای حضرت امام (ره) بود که در جوار ایشان پرورش یافت و برای سرنگونی رژیم منحوس پهلوی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ ایثار و فداکاری دریغ نکرد.
 
وی ضمن تسلیت رحلت جانسوز این عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر، افزود: هاشمی رفسنجانی نمادی جامع و کامل از اعتدال و آزاداندیشی بود که گذشته از شخصیت حقوقی و سوابق درخشان مبارزانی که مورد تایید و تحسین شخصیت های داخلی و خارجی است، رمز ماندگاری وی روح تواضع ، فروتنی ، سادگی و مردمداری ایشان است.
 
فرماندار آبدانان با اشاره به سوابق مبارزاتی و خدمات ماندگار وی در عرصه های اجتماعی و سیاسی تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در کسوت یکی از استوانه های مهم انقلاب اسلامی، علیرغم بی محبتی هایی که در جریان انقلاب از همه جناح های سیاسی داخلی و خباثت های دشمنان خارجی متحمل شد اما همواره یک نقطه امید و ثقل وحدت و همدلی برای جریان های سیاسی و تشکل های فرهنگی و اجتماعی محسوب می شد.
 
عسگری بزرگداشت نام و یاد این مبارز نستوه را تکریم خوبی ها و شکر نعمت دانست و یادآور شد: مجلس ترحیم ایشان روز سه شنبه از ساعت 9 تا 12 در مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) آبدانان با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان نهادهای اجرایی برقرار خواهد شد.
 
وی از عموم آحاد مردم دعوت کرد به منظور تجلیل و تکریم این یار صدیق امام راحل و رهبر معظم انقلاب در این مجلس ترحیم شرکت کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار