بخشدار سراب میمه از توابع شهرستان دهلران گفت: بارش برف در 24 ساعت گذشته چهره شهر میمه و روستاهای این بخش را سفید پوش کرد.
کد خبر: ۳۶۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 28 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ هدایت افسرده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش برف در 24 ساعت گذشته چهره این بخش را سفید پوش کرد و موجب کندی رفت و آمد وسایل نقلیه در مسیرهای ارتباطی شد.

وی افزود: هم اکنون نیز بارش در این بخش ادامه دارد و بارش برف منجر به تعطیلی مدارس در شیفت صبح شده است.

بخشدار سراب میمه تاکید کرد: به همت اکیپ های راهداری هم اکنون مسیرهای ارتباطی این بخش به سمت زرین آباد، ملکشاهی و آبدانان باز است و مشکلی در تردد وسایط نقلیه وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای زرین آباد نیز گفت: با تلاش اکیپ های راهداری، برف روبی در مسیرهای ارتباطی میمه به خان کشته و نادر آباد انجام شد و اکنون همه راه های مواصلاتی بخش های زرین آباد و میمه برای ترد وسایل نقلیه باز است.

شکراله رستمی افزود: سه اکیپ راهداری در مسیرهای پهله به میمه و خان کشته، پهله به تختان و پهله به سه راهی کاور مستقر شده و در صورت نیاز خدمات مورد نیاز از جمله برف روبی و نمک پاشی راه ها را انجام می دهند.

در 24 ساعت گذشته در بخش سراب میمه 32 میلی متر، در بخش زرین آباد 47 میلی متر، موسیان 2 میلی متر و در شهر دهلران نیز یک و نیم میلی متر بارندگی ثبت شده است.

محمد پاریاب رئیس هواشناسی دهلران پیش بینی کرد بارندگی در این شهرستان گرمسیری تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه داشته باشد.

سراب میمه از بخش‌های تابعه شهرستان دهلران به مرکزیت شهر میمه در 120 کیلومتری شهر دهلران و 80 کیلومتری شهر ایلام قرار دارد. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار