رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام ازبهره برداری 23 پروژه مختلف بخش کشاورزی در دهه فجر امسال در نقاط مختلف این استان خبرداد.
کد خبر: ۳۶۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 29 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ محمدتراب میری اظهار کرد:برای اجرای این طرح ها در زیربخش های مختلف کشاورزی شامل سیستم های آبیاری تحت فشار، شبکه های نوین آبیاری تحت فشار، مرغداری گوشتی، گاوداری شیری، پرورش ماهی در قفس و...یک هزار و 924 میلیارد و 516 میلیون ریال هزینه شده است.
 
وی، بابیان اینکه با افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها برای 3 هزار و 859 نفر به صورت مستقیم در استان فرصت اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد، ابراز کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها شغل حدود 4 هزار 226 نفر در استان در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری و صنایع تبدیلی تثبیت خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: همچنین در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی امسال یک طرح کشاورزی با بیش از 20 هزار میلیارد ریال هزینه و بهره‌مندی 50 هزار خانوار در استان ایلام کلنگ زنی می‌شود.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام گفت: وزارت جهاد کشاروزی برای دهه فجر امسال شعار کشاورزی، پیشگام در اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی را انتخاب کرده است که بیانگر اهمیت حوزه کشاورزی در موضوع اقتصاد مقاومتی و توجه است.
 
وی این طرح را معرفی نکرد.
 
استان ایلام دارای 340 هزار هکتار اراضی زراعی، شش هزار هکتار باغ، 390 واحد گاوداری شیری دارای مجوز فعالیت، 386 واحد مرغداری و 200 مزرعه پرورش ماهی است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار