استاندارر ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : امیدواریم دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات به روستاهای منطقه سیروان پای کار باشند چراکه این منطقه دارای ظرفیت های منحصربه فردی در بخش کشاورزی است و باید برای اشتغال در شهرستان از آن استفاده کرد.
کد خبر: ۳۷۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 08 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا مروارید ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب در روستای چم شیر شهرستان سیروان اظهار داشت: پیش از این قرار بود هفت روستای در این شهرستان به علت آبگیری سد سیمره جابجا شوند ولی هم اکنون با برنامه ریزی صورت گرفته با مسئولان سد راجب طراز آب، شش روستای می توانند به فعالیت های کشاورزی و زندگی خود ادامه دهند.
 
مروارید عنوان کرد:  این منطقه دارای ظرفیت های منحصربه فردی در بخش کشاورزی است و باید برای اشتغال در شهرستان از آن استفاده کرد.
 
استاندار ایلام با اشاره به اینکه در طول ۳۸ سال گذشته، نظام مقدس جمموری اسلامی ایران به دورترین نقاط کشور خدمات رسانی کرده است، به رغم تبلیغات دشمن برای ناکارآمدی نظام، اما کشورمان راه خود را به خوبی طی کرده است. وی عنوان کرد: در همین روستاهای استان ایلام کارهای بزرگی صورت گرفته است و هم اکنون هم طرح های بزرگ برای توسعه استان در حال اجراست./م
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار