مشاور استاندار ایلام در امور روحانیون گفت: نقش بارز روحانیت در قبل و پس از انقلاب بویژه دوران مبارزه با رژیم منفور ستم شاهی همواره آگاهی بخشی، روشنگری و افشاگری ماهیت پلید رژیم طاغوت و دشمنان اسلام بوده است.
کد خبر: ۳۷۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ 09 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمد محمدیان اظهار کرد: مردم با اعتماد و تکیه به روحانیون مبارزی همچون آیت الله میرزای شیرازی، آیت الله کاشانی، امام خمینی (ره) به عنوان افراد آگاه به احکام اسلامی اتحاد خود را در مقابل دشمنان حفظ کرده و پیروز شدند.
 
 وی افزود: اگر نقش روشنگری و آگاهی بخشی این علمای بزرگ نبود که مردم به پشتوانه آنان بیدار و هوشیار شوند امروز شاهد پیروزی انقلاب و اقتدار آن در جهان نبودیم.
 
 حجت الاسلام محمدیان اضافه کرد: در همین برهه از انقلاب مردم با ولایتمداری خود و سخنان روشنگر رهبر انقلاب به عنوان یک روحانی مبارز و شجاع در شرایط سخت از زیر بار تحریم ها و فشارهای دشمنان به سلامت گذر کردند.
 
 وی گفت: روحانیون همواره نقش ارزنده و مهم در دفاع از دستاوردهای انقلاب داشته اند و با حضور در همه صحنه های حساس و هدایت مردم این نقش خود را ایفا کرده اند.
 
 وی یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه بخش ها باید محور اصلی سخنان روحانیون و ائمه جمعه باشد زیرا این انقلاب حاصل مجاهدت ها و خون بهای هزاران عزیزی است تا به سلامت بدست برسد.
 
 وی پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی را یکی از مناسبات مهم در عصر معاصر اعلام کرد و افزود: جشن های این مناسبت فرخنده و مبارک باید پرشور، با نشاط و با حضور و مشارکت گسترده مردم برگزار شود.
 
 حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن اوج علاقه مردم به نظام، آرمان های امام، شهدا و بیعت با رهبری است، تاکید کرد: حضور پر شور همه آحاد مردم مایه یاس دشمنان نظام و تاثیر گذار در عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.
 
 وی یادآور شد: اسلام دین بزرگ انسانیت و عزت بشریت است و به همین دلیل همه باید با روشنگری علما و روحانیون توجه کنند تا فریب خناسان و وسوسه گران و دشمنان نظام و انقلاب را نخورند.
 
 حجت الاسلام محمدیان گفت: وقتی دشمنان حضور پرشور و آگاهانه آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نظاره می کنند متوجه خواهند شد که این انقلاب چقدر هوادار دارد که با گذشت 38 سال هنور بر سر عهد و پیمان خود برای دفاع از دستاوردهای آن هستند به همین خاطر جرات نمی کنند با انقلاب اسلامی ایران در بیفتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار