مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت:براساس تفاهم‌نامه مرکز اصناف و بازرگانان ایران و صنایع کوچک در هر استانی با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرک تخصصی مشاغل صنفی ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 06 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی دارایی  اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی ایلام به عنوان متولی ایجاد شهرک تخصصی صنفی - صنعتی استان در راستای ساماندهی و کمک به استقرار اصناف در شهرک ها و نواحی صنعتی، با حمایت مدیریت ارشد استان پس از انجام مراحل تملک و اخذ استعلام های مربوطه موفق به تصویب این ناحیه در کمیسیون ماده 21 طرح های غیر کشاورزی و کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام یادآور شد: با همکاری اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاعات مربوط به صنوف استان جمع آوری و نسبت به اولویت بندی آنها برای استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی به ایجاد شهرک های تخصصی صنفی اقدام و پس از اتمام پروژه در این شهرک مستقر می شوند.

دارایی گفت: انتقال صنوف آلاینده و مزاحم باعث ارتقا سیما و منظر شهر، ایجاد کارگاه های تخصصی، تسهیل در کسب و کار و توجه جدی و زیربنایی به بهداشت عمومی، صنفی و اجتماعی خواهد شد.

دارایی با تاکید بر نقش مشوق ‌های لازم برای انتقال اصناف به شهرک تخصصی مشاغل صنفی اضافه کرد: هماهنگی با بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به افراد مایل به فعالیت در شهرک های تخصصی صنفی می‌تواند کمک زیادی به این امر کند.

شهرک تخصصی صنفی- صنعتی ایلام به مساحت 13 هکتار در کیلومتر پنج جاده ایلام - دره شهر واقع است./م
ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار