رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ایلام در ردیف استان‌های برتر در حوزه‌های تحقیقاتی قرار دارد.
کد خبر: ۵۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 21 June 2015

علی دل‌پیشه صبح امروز در آیین افتتاح آزمایشگاه زیست‌فناوری و گیاهان دارویی در ایلام اظهار داشت: با افتتاح این مرکز استان ایلام نیز به جمع استان‌های پیشرو در عرصه مرکز تحقیقات زیست فناوری و گیاهان دارویی قرار می‌گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: دانشجویان و محققان در دانشگاه و استان با استفاده از این مرکز می‌توانند پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی خود را بدون هیچ مشکل و نارسایی تداوم بخشند و به تحقیقات خود در این زمینه جامه عمل بپوشانند.
وی از توجه و عنایت رئیس جهاد دانشگاهی، استاندار ایلام و دیگر عوامل اجرایی و دست‌اندرکار این مرکز تحقیقاتی تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم در این مرکز پروژه‌های تحقیقاتی مورد نظر نخبگان و دانشجویان به بهترین وجه ممکن عملی و فعلیت پذیرند.
رئیس این مرکز آزمایشگاهی نیز گفت: آزمایشگاه مرکز تحقیقات زیست‌فناوری و گیاهان دارویی در ایلام می‌تواند به‌عنوان یک آزمایشگاه مرجع مورد توجه دانشجویان و پژوهشگران قرار گیرد.

ناصر عباسی افزود: راه‌اندازی چنین مراکزی می‌تواند به الگویی برای هماهنگی و همدلی نخبگان در عرصه‌های مختلف تبدیل شود و نتیجه‌ این هماهنگی‌ها تسریع بخشیدن به توسعه‌ استان خواهد بود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار