رئیس پلیس راه استان؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی بیشترین علل وقوع حوادث رانندگی برای خودروهای حامل زائران است.
کد خبر: ۵۲۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 08 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: تردد در جاده منتهی به مرز مهران به سهولت در جریان است و ترافیک در جاده ایلام - مهران و بالعکس روان است.
 
وی گفت: گشت های پلیس راه با دقت بر رفتار رانندگان در جاده های استان نظارت دارند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهند داد.
 
رئیس پلیس راه ایلام در ادامه به رانندگان توصیه کرد که فریب خلوتی جاده را نخورند و با احتیاط رانندگی کنند تا از بروز حوادث رانندگی پیشگیری به عمل آید.
 
وی تخطی از سرعت مطمئنه، خستگی و خواب آلودگی را مهمترین علل وقوع حوادث رانندگی در چند روز گذشته عنوان کرد و گفت: زائران با توجه به طی کردن مسافت زیاد در کشور عراق و خستگی ناشی از این پیاده روی در هنگام رانندگی دچار مشکل می شوند که نیاز است در مکان هایی که پیش بینی شده استراحت کنند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.
 
وی از رانندگان خواست که با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از سرعت غیر مجاز و همچنین استراحت لازم سفر بی خطری را برای خود و همراهان زائر داشته باشند.
 
وی از زائران خواست که در بازگشت همکاری لازم با نیروهای نظامی و امنیتی را داشته باشند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی موجب کاهش سوانح رانندگی و تلفات جانی و مالی شوند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار