رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: 16 راننده متخلف در ایلام به علت کسب نمرات منفی سه ماه از رانندگی محروم شدند.
کد خبر: ۶۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴ 12 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ نورالله خادم عنوان کرد: برابر ماده هفت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سه ماهه نخست سال 16 راننده متخلف که نمرات منفی گواهینامه آنها به حد نصاب 30 رسیده بود، ضبط و مدت سه ماه از رانندگی نیز محروم شدند.

وی افزود: این 16 راننده متخلف مبلغ 400 هزار ریال جریمه و مدت سه ماه نیز از رانندگی محروم شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام ادامه داد: برابر تبصره چهار ماده هفت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی این افراد در صورت مبادرت به رانندگی به مجازات مقرر برای رانندگی بدون گواهینامه محکوم می شوند.

سرهنگ خادم با اشاره به ماده هفت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی افزود: کسب 30 نمره منفی برای بار اول و 25 نمره منفی برای بار دوم و کسب 20 نمره منفی برای بار سوم در سوابق هر راننده امکان ارائه خدمات صدور، المثنی و یا تعویض مقدور نیست.

وی یاداور شد: برابر تبصره 2 ماده هفت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که متخلف به مدت شش ماه از زمان ارتکاب به آخرین تخلف منجر به کسب نمره منفی و مرتکب هیچگونه تخلف رانندگی نشود، کلیه نمرات منفی آن بلا اثر می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام در پایان به عموم کاربران ترافیک اعم از راننده ، عابر، سرنشین و متصدیان حمل و نقل توصیه کرد رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در همه فصول سال جدی بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار