علی محمداحمدی
عزم دولت یازدهم و همکاران فداکارش این است که با مدیریت روند مذاکرات بخشی از مشکلات و تنگناهای اقتصادی مردم را بر طرف کنند.
کد خبر: ۶۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 12 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،علی محمد احمدی نماینده حوزه جنوبی استان: جهان سلطه با محوریت آمریکا و شیطنت رژیم نامشروع اسراییل و مشارکت و همراهی اتحادیه اروپا به بهانه های واهی و بی معنی، فشارهای سخت و ظالمانه ای بر اقتصاد کشور و معیشت مردم وارد کرده که همه متولیان و سران قوای سه گانه بدنبال کاهش این مشکلات هستند.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی فرایند مذاکرات هسته ای را سخت و پیچیده دانست و افزود: سیر این مذاکرات که در کمال هوشیاری و زکاوت در طول2 سال گذشته ادامه یافته اکنون به نقاط و فرازهای بسیار حساس، ظریف و تعیین کننده رسیده که برای به سامان شدن این روند سرنوشت ساز، به عزم ملی و اراده راسخ و حمایت همگانی نیاز مبرم داریم.

نماینده مردم دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چهار چوب این مذاکرات توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده و جزییات و روند حرکت آن نیز زیر نظر مستقیم ریاست جمهوری هدایت و رصد می شود.

احمدی ابراز امیدواری کرد که برابر نقشه راه و سیاست های کلی نظام و منافع عمومی مذاکرات به نتیجه برسد و زمینه رفع بخشی از مشکلات جامعه مرتفع شود.

وی یادآور شد: عزم دولت یازدهم و همکاران فداکارش این است که با مدیریت روند مذاکرات بخشی از مشکلات و تنگناهای اقتصادی مردم را بر طرف کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار