مدیرکل مالیاتی ایلام:
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سالیانه اشخاص حقیقی و حقوقی تا 31 تیرماه است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۶۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 20 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،غلامرضا امیدی از مودیان مالیاتی خواست هرچه سریعتر برای تکمیل پرونده و تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند تا ازدحام بیش از حد در روزهای پایانی و بروز مشکلات جلوگیری شود.

وی ادامه داد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت، کافی نت ها و دفتر خدمات پستی استان آمادگی لازم برای ثبت اظهارنامه مالیاتی مودیان را دارند و در این زمینه آموزش های لازم به آنها ارائه شده است.

وی اظهار کرد: اداره کل امور مالیاتی ایلام و تمامی مراکز شهرستان ها نیز از ساعت 8 صبح تا 21 شب دایر بوده و آماده خدمات رسانی به مودیان مالیاتی هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام شرط بهره مندی از هر گونه معافیت مالیاتی را تسلیم اظهارنامه عنوان کرد و گفت: مودیان مالیاتی تا 120 میلیون ریال عملکرد سال 93 از معافیت مالیاتی برخوردار هستند.

امیدی افزود: تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی حتی کسانیکه بر اساس قانون از معافیت مالیاتی برخوردار هستند، الزامی است در غیر اینصورت علاوه بر حذف معافیت های مالیاتی مشمول جریمه نیز خواهند شد.

وی ادامه داد: مودیان مالیاتی هر چه سریعتر برای تسلیم اظهارنامه اقدام کنند تا در صورت بروز نقص و ایراد در پرونده، زمان کافی برای رفع نقص و تکمیل پرونده وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه تمدید نمی شود و در لحظات پایانی فرصت رفع نقص وجود ندارد توصیه می شود مودیان تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار