معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دهلران گفت: امسال و از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی اعتباری امسال افزون بر 67 میلیارد ریال به شهرداری های چهارگانه این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۴۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 25 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد غلامی اظهار داشت: اختصاص این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری دارد که حاکی از توجه ویژه دولت دوازدهم به جایگاه شهرداری ها و اهتمام برای توسعه و عمران و آبادی شهرها است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دهلران توجه به مبلمان شهری، توسعه فضاهای سبز، نوسازی معابر و توجه به معماری شهری در ساخت و سازها را از مهم ترین وظایف شهرداران دانست.

وی افزود: برای کسب توفیق و دستیابی شهرداری به اهداف خود باید تمامی اعضای شورای اسلامی شهر در عمل با یکدیگر تفاهم و همدلی داشته و شورای شهر ضمن نظارت بر عملکرد شهرداری، مراقب مصوبات شورا و تطابق آن با قوانین و مقررات در جهت رشد و توسعه شهر باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دهلران تاکید کرد: توسعه برنامه های عمران شهری، اصلاح قوانین شهرداری و به روز کردن آن، ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ها، تدوین لایحه مدیریت یکپارچه شهری با هدف بهبود و توسعه خدمات شهری و توسعه متوازن شهر و روستا از جمله اقدامات و رویکردهای دولت یازدهم درشهرها و روستاها است.

غلامی تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و مدیریت شهری را حمایت کنیم تا بتوانند از این گردنه های سخت براحتی عبور کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار