معاون کتتابخانه های کشور
معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: ۲۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی ایلام ارسال می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸ 27 July 2015

به گزارش تابناک ایلام، محمد اللهیاری فومنی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی استان ایلام اظهار داشت: با توجه به انجام اقدامات تکمیلی کتابخانه مرکزی در استان ایلام به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این کتابخانه خواهیم بود.

وی افزود: این کتابخانه در زمینی به مساحت پنج هزار و 710 متر مربع احداث شده است که اکنون مراحل پایانی کار را می‌گذراند.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه کتابخانه مرکزی اسلام امسال به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: در مرحله نخست 20 هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی ایلام ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی ایلام هفتمین کتابخانه مرکزی در کشور است، گفت: عملیات نصب سیستم گرمایشی و سرمایشی این کتابخانه در دست اجرا است.

الهیاری خاطرنشان کرد:  طرح کتابخوان طرحی بسیار جالب توجه است که در آن هر هفته 12 نفر از کتابخوانان در نشست‌های هفتگی کتاب‌های خوانده‌شده را ارائه می‌دهند.

وی افزود: امیدواریم که به زودی این نشست اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده با دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ایلام نیز برگزار شود.

در این مراسم از زحمت‌های حیدر مظفری به عنوان سرپرست پیشین کتابخانه‌های عمومی استان ایلام تقدیر شد و مراد جلیلیان به‌عنوان مدیرکل جدید این نهاد معارفه شد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار