فرماندار سیروان:
فرماندار سیروان گفت: تمامی پروژه ها و طرح های نیمه تمام و راکد این شهرستان مجددا فعال شده و اکنون بیشتر این پروژه ها در حال اتمام است.
کد خبر: ۷۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 13 August 2015
به گزارش تابناک ایلام ، مراد یگانه روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سیروان افزود: با توجه به اعتبارات سفر رییس جمهوری به ایلام، در مجموع 250 میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته است.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، ادامه داد: هفته دولت امسال را در شرایط جدیدی آغاز می کنیم که بسیاری از شاخص های کشور از جمله شاخص های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تحول بنیادین و ساختاری عمیقی پیدا کرده است.
وی اظهار کرد: تورم از 44 درصد به کمتر از 15 درصد کاهش یافته، از چهار هزار کارگاه تعطیل شده کشور دو هزار احیا شده و با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بهداشت و سلامت مردم تحولی عظیم رخ داده است.
فرماندار سیروان گفت: در خصوص مذاکرات هسته ای نیز دولت با راهنمایی های مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم و تلاش تیم مذاکره کننده به موفقیت بی نظیری رسیده و جایگاه خود را در نظام بین الملل به دست آورده است.
یگانه افزود: در این مذاکرات ضمن حفظ صنعت هسته ای کشور توانستیم حق غنی سازی و توسعه و تحقیق را نیز به دست آوریم.
وی با اشاره به لغو قطعنامه شورای امنیت بر علیه کشورمان، ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ سازمان ملل، ایران اولین کشوری است که بدون جنگ از ذیل منشور فصل هفت شورای امنیت خارج شد.
وی تاکید کرد: نگاه دنیا بعد از توافق هسته ای به ما عوض شده و درخواست سرمایه گذاری و دیدار سران و تیم های اقتصادی کشورهای بزرگ از کشور، نشانه این تغییرات است.
فرماندار سیروان گفت: با پیگیری سیاست های دولت در زمینه جذب سرمایه گذاری های خارجی، ورود تکنولوژی و پرهیز از واردات کالاهای مصرفی در 10 سال آینده در ردیف کشورهای بزرگ و توسعه یافته قرار خواهد گرفت .
یگانه افزود: مدیران باید با ارتقا روحیه نشاط و امید در جامعه، مردم را به آینده نظام و دولت امیدوار کرده و با افزایش اعتماد عمومی، سرمایه اجتماعی نظام را افزایش دهند.
وی تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان باید لیست پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را به منظور تعیین زمان افتتاح به فرمانداری اعلام کنند.
شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار از جمله شهرستان های تازه تاسیس استان ایلام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار