فرمانده سپاه ناحیه ایوان:
فرمانده سپاه ناحیه ایوان از توزیع 350بسته معیشتی در بین خانواهایی آسیب دیده بواسطه بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 03 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ پاسدار عارف یاسمی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: طی روزهای گذشته و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل در کشور دچار رکود شدند و حتی برخی از خانواده‌ها و افرادی که دارای کارهای فصلی و روزانه بودند دچار مشکل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان اظهار کرد:سپاه ناحیه ایوان  از ابتدا ورود کرونا تا امروز اقداماتی شامل توزیع مواد ضدعفونی کننده معابر در سطح شهرستان، تولید و توزیع ماسک،بکارگیری بسیجیان در طرح غربالگری ..و.... داشته است.

یاسمی افزود:در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه و همدلی 350 بسته غذایی در بین افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیرا بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، توزیع شد.

وی افزود:مرحله دوم این رزمایش در نیمه اول ماه مبارک رمضان برگزار می شود و بنا داریم تعدادی بسته معیشتی در بین جامعه هدف توزیع شود.

یاسمی در پایان گفت:سپاه پاسداران به عنوان پیش قدم و پیش قراول فرامین مقام معظم رهبری و در راستای عمل به فرمایش حضرت آقا در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شده است./ح

 

ایلام بیدار

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
جناب سرهنگ یاسمی به اشخاصی که بیماری کرونا گرفته اند ولیست انها در شبکه بهداشت هست والا در قرنطینه خانگی هستند مواد ضد عفونی هم کمک کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار