یک کارشناس اجتماعی گفت: مشکلات جنسی، می‌تواند پایان‌بخش رابطه عاشقانه زوج‌هایی باشد که پیوندشان با شور و اشتیاق آغاز شده است.
کد خبر: ۸۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳ 03 September 2015

یک کارشناس اجتماعی گفت: مشکلات جنسی، می‌تواند پایان‌بخش رابطه عاشقانه زوج‌هایی باشد که پیوندشان با شور و اشتیاق آغاز شده است.

«نسرین شهبازی» با اشاره به اینکه برخی طلاق‌ها ریشه در عدم ارضاء جنسی دارد، اظهار کرد: زوجین اگر در این زمینه آموزش کافی نبینند قطعاً مشکلاتی برای آن‌ها به وجود خواهد آمد و زندگی رضایت‌بخش و عاشقانه‌ای نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه آموزش‌های جنسی زوجین باید برای متقاضیان بسته به نوع تحصیلات و محل زندگی متفاوت باشد، افزود: بیشتر طلاق‌ها در استان در 4 سال اول زندگی شکل می‌گیرد و عدم رضایت جنسی زوجین از یکدیگر یکی از دلایل طلاق‌ها است که کمتر زوجین آن را بیان می‌کنند.

این کارشناس اجتماعی ادامه داد: مشکلات جنسی، می‌تواند پایان‌بخش رابطه عاشقانه زوج‌هایی باشد که پیوندشان با شور و اشتیاق آغاز کرده‌اند و ناتوانی جنسی این رابطه را سرد و سلامت روانی زوجین را به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه رابطه جنسی‌ درست به زندگی زناشویی شادابی می‌دهد، تصریح کرد: متأسفانه زوجین به‌صورت غریزی و مطالعات محدود راه جنسی خود را پیدا می‌کنند درحالی‌که این موضوع نیازمند آموزش است و در جامعه‌ی ما آموزش‌های قبل از ازداوج برای بی‌سوادان و کسانی که دارای تحصیلات تکمیلی هستند مساوی است.

شهبازی با تأکید بر اینکه متأسفانه بسیاری از مراکزی که هم‌اکنون اقدام به ارائه آموزش‌های مشاوره‌ای قبل از ازدواج می‌کنند بسیار کم و آموزش‌ها عموماً ناقص هستند، خاطرنشان کرد: هنوز بسیاری از مسائل و اطلاعات جنسی در جامعه ما حتی در مراکز مشاوره‌ قبل از ازدواج خط قرمز محسوب می‌شوند. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار