علی دل‌پیشه ظهر امروز در جریان بازدید از مراکز درمانی آبدانان و بدره، اظهار داشت: خدمات مجموعه پرسنل شبکه و بیمارستان به مردم شهرستان آبدانان و بدره قابل تحسین است.
کد خبر: ۹۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 15 September 2015
به گزارش تابناک ایلام، علی دل‌پیشه ظهر امروز در جریان بازدید از مراکز درمانی آبدانان و بدره، اظهار داشت: خدمات مجموعه پرسنل شبکه و بیمارستان به مردم شهرستان آبدانان و بدره قابل تحسین است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت که با حمایت نظام و دولت تدبیر و امید پا به عرصه وجود گذاشته، در استان و به ویژه در شهرستان آبدانان توانسته رضایت مردم را در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به دست آورد.

وی افزود: خدمت شایسته و بی‌منت در حال حاضر اولویت اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایلام است و تمام مجموعه در سطح استان خوشبختانه تلاش‌های ارزنده‌ای را به کار بسته‌اند تا رضایت مردم را در بالاترین سطح ممکن به دست آورند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان بسیار خوبی در شهرستان آبدانان صورت گرفته که نشان از تلاش و کوشش بی‌وقفه پرسنل بهداشت و درمان آن دارد و خوشبختانه در سطح شهرستان اهداف حوزه سلامت محقق شده که قابل تقدیر است.

دل‌پیشه با بیان اینکه تازه تاسیس بودن شهرستان بدره توجه بیشتری به زیرساخت‌های حوزه سلامت را می‌طلبد، گفت: احداث مرکز اورژانس این شهرستان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردمان این دیار بوده که اگر چه می‌توانستیم در هفته دولت امسال آن را به بهره‌برداری برسانیم اما در صددیم تا به صورت ویژه‌تر مورد تکمیل و تجهیز قرار دهیم.

وی ادامه داد: این مرکز اورژانس در دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار می‌گیرد و به مردم این شهرستان تقدیم خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار