معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان در حال تامین شدن است.
کد خبر: ۹۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 19 September 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان در حال تامین شدن است.
به گزارش تابناک ایلام،حسین کلانتری روز شنبه در دهمین نشست ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به اقدامات و فعالیت های این ستاد تاکید کرد: کمیته های ذیربط کارها را به خوبی پیگیری کرده و نشست های متعددی نیز تاکنون در حوزه های اطلاع رسانی، آموزش و فناوری برگزار شده است.
وی افزود: اولویت کنونی ستاد انتخابات تامین و تجهیز زیرساخت ها است که استان ایلام در این زمینه از برنامه زمان بندی شده جلوتر است و بزودی آخرین تجهیزات نیز تامین می شود تا به نقطه مطلوب خود دست یابیم.
رییس ستاد انتخابات استان ایلام ادامه داد: تلاش شده در بعضی موارد که نواقص و مشکلاتی وجود دارد، راهکارهای لازم ارائه شود تا هنگام برگزاری انتخابات با مشکلی مواجه نشویم.
کلانتری تاکید کرد: رویکرد ستاد انتخابات فراهم کردن فضایی پرشور ، سالم و زمینه سازی برای مشارکت تمامی گروه ها و جریان های وفادار به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در این رقابت انتخاباتی است و بدون شک موفقیت در این عرصه زمینه حضور حداکثری تمامی مردم را در پای صندوق های رای به همراه خواهد داشت.
وی ادامه داد: خوشبختانه با دستور ریاست جمهوری و پیگیری های مسوولان وزارت کشور و ستاد انتخابات روند برنامه ریزی ها برای برگزاری انتخابات بخوبی پیش می رود و مشکل خاصی وجود ندارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: اعضای ستاد انتخابات استان نیز از چهره های شناخته شده و با تجربه ای تشکیل شده اند که حضور آنها مایه دلگرمی گروه های سیاسی و آحاد مردم است.
کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران در مرز مهران پرداخت و گفت: مردم استان ایلام افتخار میزبانی زایران اباعبدالله الحسین (ع) را دارند و تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا همچون سال گذشته به بهترین شکل ممکن از زایران عتبات عالیات پذیرایی کنیم.
وی افزود: تکمیل تمامی زیرساخت های حوزه اربعین در استان با توجه به کمبود امکانات زمان بر است و باید با برنامه ریزی مدون مشکلات حوزه اربعین را ساماندهی کنیم تا پیش از برگزاری انتخابات به معضل خاصی روبرو نشویم.
معاون استاندار ایلام همچنین به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: دفاع مقدس نماد بارز ایثارگری های ملت انقلابی ایران در طول تاریخ است.
کلانتری افزود: این ایام فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت طلبی فرزندان این مرز و بوم به نسل های جدید و آینده ساز انقلاب است چرا که فرهنگ مقاومت در دین ما دارای ارزش بسیار بالایی است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار