استاندارایلام:
هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای نمایش دلاوری ها مردم استان در هشت سال جنگ تحمیلی که یک قدم از خاک کشور عقب نشینی نکردند.
کد خبر: ۹۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 21 September 2015
استاندار ایلام گفت: رشادتهای مردم ایلام در دفاع مقدس باید بازگو شود.

به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: استان ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی شاهد رشادتهای فراوانی بوده که نیاز است در هفته دفاع مقدس این رشادتها بیشتر بازگو شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای نمایش دلاوری ها مردم استان در هشت سال جنگ تحمیلی که یک قدم از خاک کشور عقب نشینی نکردند.

وی بیان داشت: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس باید همه دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید همکاری داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در استان ایلام طرحهای مختلفی در حال اجرایی شدن قرار دارد، بیان داشت: خوشبختانه نگاه دولت طی دو سال گذشته به استان خوب بوده و اعتبارات مناسبی برای استان تصویب شده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان، افزود: استان ایلام دارای منابع عظیم نفت و گاز است که طی سالهای اخیر سرمایه گذاران در این بخش استقبال خوبی انجام داده اند.

مروارید با اشاره به توسعه زیرساختهای استان ایلام نیز افزود: هم اکنون طرحهای مختلفی در حوزه راهسازی، آبرسانی و..در استان در حال انجام است که در آینده ای نزدیک شاهد توسعه استان خواهیم بود.

ایلام آماده اربعین حسینی

حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این جلسه اظهار داشت: استان ایلام دارای منابع عظیم نفت و گاز است و طرحهای مختلفی در این زمینه در استان شکل گرفته است.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اولویتهای استان ایلام طی سال جاری فراهم کردن زیرساختهای استان برای اربعین است که خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و استان آماده اربعین است.

کلانتری بیان داشت: مرز بین المللی مهران هم اکنون یکی از امن ترین و مهمترین مرزهای زمینی کشور محسوب می شود که بسیاری از زائران از این مرز برای تردد به عتبات عالیات استفاده می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه اعتبارات استان در سال ۹۲، ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است، بیان داشت: هم اکنون اعتبارات استان به هزار میلیارد تومان رسیده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار