سرپرست آموزش فنی و حرفه ای ایلام:
سرپرست آموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت: در راستای توانمندسازی و تربیت نیروی ماهر صنایع نفت و گاز، همزمان در ۸ شهرستان استان دوره‌ های مهارتی درحال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ 26 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حمیدرضا رئیسی اظهارداشت: همزمان در ۸ شهرستان استان با ظرفیت ۲۰۰ نفر در ۴ رشته برق صنعتی، ابزار دقیق، جوش و لوله کشی صنعتی در حال برگزاری دوره های مهارتی و آموزشی است.

وی افزود: در این راستا۳۰۰نفر از جوانان جویای کار بنابر تقاضای شرکت ملی نفت تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۲ آموزشهای مهارتی کسب نموده‌اند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت: در راستای توانمندسازی و تربیت نیروی ماهر صنایع نفت و گاز، همزمان در ۸ شهرستان استان باظرفیت ۲۰۰ نفر در رشته های برق صنعتی، جوش، ابزار دقیق ولوله کشی صنعتی دوره‌ های مهارتی درحال برگزاری است.

رئیسی ادامه داد: ۳۰۰نفر از جوانان جویای کار بنابر تقاضای شرکت ملی نفت تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۲ آموزشهای مهارتی کسب نموده‌اند.

وی با اشاره به اینکه توجه بیشتر به امر آموزش‌های مهارتی موجب ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی بنگاه‌های اقتصادی می‌شود، بیان داشت: رسالت اصلی سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای کشور در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه از جمله شاغلان صنایع و صنوف، ایجاد مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی در کنار واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و مهندسی است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ایلام تصریح کرد: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت منابع انسانی صنایع و صنوف از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشی ضمن کار محقق می شود و اداره‌کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان، برای آموزش صحیح نیروی کار و ارتقای مهارت شاغلان آمادگی توسعه آموزش‌های مهارتی در صنایع و صنوف سراسر استان را دارد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار