امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به برخی تنگناهای اقتصادی موجود گفت : تنها راه مقابله با مشکلات اقتصادی در برون رفت از آنها عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان است.
کد خبر: ۱۴۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴ 19 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به برخی تنگناهای اقتصادی موجود گفت : تنها راه مقابله با مشکلات اقتصادی در برون رفت از آنها عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی از مسئولان خواست با پرهیز از شعار گرایی و با برنامه ریزی مدون در زمینه سیاست های اقتصاد مقاومتی به رفع مشکلات اقتصادی جامعه کمک کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین با اشاره به کشتار وحشیانه شیعیان مظلوم نیجریه به دست نظامیان این کشور گفت: همانان که ائتلاف دروغین علیه داعش تشکیل می دهند و برای حضور ایران اسلامی در این ائتلاف شرط می گذارند خود عامل کشتار وحشیانه شیعیان نیجریه هستند .
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به بیست و هفتم آذر ماه سالروز شهادت آیت اله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه ، تفرقه افکنی بین این دو طیف را از آرمان ها و راههای اصلی نفوذ دشمنان از دیرباز عنوان کرد و گفت : هم سو بودن دو جنبش عظیم روحانیت و دانشگاه همواره دستاوردهای مهم سیاسی فرهنگی و علمی برای کشورمان به همراه داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به بیست و نهم اذر ماه روز حمل و نقل و رانندگان اشاره کرد و گفت : در ایام اربعین امسال و حضور گسترده زائران در مرز مهران بخصوص نقش ارزنده حمل و نقل و پایانه ها و حساسیت کار آنها مشاهده شد./پ

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار