رئیس‌کل دادگستری استان ایلام گفت: با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در استان شناسنامه مجرمین سابقه‌دار و اراذل‌واوباش تهیه‌شده و فعالیت آنان به‌صورت روزانه و دقیق کنترل و رصد می‌شود.
کد خبر: ۳۴۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 27 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛«محمد رزم»  اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده و همکاری‌های مستمر، جدی و ستودنی بین دستگاه قضائی، انتظامی، امنیتی، سپاه، بسیج و همه دلسوزان نظام در استان شناسنامه مجرمین سابقه‌دار و اراذل‌واوباش تهیه‌شده و فعالیت آنان به‌صورت روزانه و دقیق کنترل و رصد می‌شود.

وی افزود: مجرمان باسابقه باید بدانند که در صورت تداوم رفتارهای هنجارشکنانه و خلاف شرع و قانون خود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و به اشد مجازات محکوم و دستگاه قضایی استان بدون اغماض با آنان برخورد خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی استان با تأکید بر اینکه حدود اسلامی در هیچ شرایطی در جامعه اسلامی تعطیل‌بردار نیست و تأخیر در اجرا نیز مجوز شرعی ندارد، تصریح کرد: امیدوارم اراذل‌واوباش با عبرت گرفتن از سرنوشت تبهکاران که در زندان محبوس و گاها نیز اعدام است، از اعمال زشت خود دست برداشته و به آغوش جامعه اسلامی برگردند.

رزم با تأکید بر اینکه دستگاه دادگستری استان بدون تعارف و بدون هیچ ملاحظه‌ای با مخلان نظم و امنیت و اراذل‌واوباش برخورد می‌کند تصریح کرد: امنیت و آرامش مطالبه به‌حق مردم از دستگاه قضایی بوده و دادگستری وظیفه دارد در این راستا حرکت جدی کند. /م
 
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار