فرمانده انتظامی ایلام گفت:
سردار علی دولتی با بیان اینکه قانون‌مندی یک تکلیف اجتماعی است، گفت: امنیت اجتماعی پایدار زمانی محقق خواهد شد که همه از هر قشر و صنفی به قانون آن جامعه احترام بگذارند.
کد خبر: ۱۶۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 12 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی ایلام گفت: سرقت‌های به وقوع پیوسته در ایلام کشف شد.

خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، گزارش داد: سردار علی دولتی با بیان اینکه قانون‌مندی یک تکلیف اجتماعی است، گفت: امنیت اجتماعی پایدار زمانی محقق خواهد شد که همه از هر قشر و صنفی به قانون آن جامعه احترام بگذارند.

وی اظهار داشت: پلیس با رویکرد جامعه محور و پیشگیرانه خود نگاه ویژه‌ای به مسئله پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی معطوف کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توفیقات نیروی انتظامی در مهار و کنترل مجرمان ادامه داد: طی 9 ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اکثر سرقت‌هایی که در کل استان به وقوع پیوسته کشف شده است.

دولتی با اشاره به استمرار طرح های انتظامی در ادامه سال 94 از برخورد قاطع و قانونی با ناهنجاری و برهم‌زنندگان امنیت اجتماعی در استان خبر داد.

وی گفت: نیروی انتظامی برای حفظ و برقراری امنیت اجتماعی پایدار، تدابیر و تمهیدهای ویژه‌ای را به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز استان ایلام اندیشیده است.

دولتی ادامه داد: پلیس استان با تشدید فعالیت‌های خود، با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و افرادی که قصد برهم زدن امنیت و انضباط اجتماعی را داشته باشند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی امنیت اجتماعی استان ایلام را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: موضوع ارتقای امنیت اجتماعی یکی از ماموریت‌های پلیس بوده و تاکنون در این رابطه طرح های مختلفی اجرا شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه عمده هدف برنامه‌های انتظامی استان ایلام پیشگیری از وقوع جرایم است، گفت: اولویت ماموریتی در طول سال در بخش‌های مختلف تخصصی، ماموریتی، اجرایی و پشتیبانی و فرهنگی تدوین شده است.

وی با اشاره به تقویت رویکرد پیشگیری از جرم خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌های مردمی برای پیشگیری از جرم ،استفاده بهینه می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در استان گفت: رسیدن به امنیت مطلوب در گرو تعامل بین دستگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: استان ایلام با وجود داشتن مردمانی معتقد و متعهد از امنیتی مطلوب برخوردار است.

دولتی افزود: خودکنترلی موضوعی مهم و تاثیرگذار در پیشگیری از جرم است که این موضوع در میان اکثر خانواده‌های ایلامی وجود دارد.

وی با تأکید بر مشارکت و همکاری آحاد مردم و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در تأمین امنیت گفت: امنیت محصول کار اجتماعی است و رسیدن به امنیت مطلوب و پایدار در گرو تعامل بین دستگاه‌هاست.

فرمانده انتظامی استان ایلام حرکت به سوی اعتمادسازی را مهم‌ترین هدف و برنامه نیروی انتظامی در جهت جلب مشارکت مردم عنوان کرد و اظهار داشت: اعتماد به نیروی انتظامی، دلگرمی را در بین کارکنان به وجود خواهد آورد و باعث می‌شود که ما در ارائه خدمات به مردم تلاش بیشتری داشته باشیم./پ
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار