مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از برگزاری جشنواره فیلم با موضوع محیط زیست وپخش فیلمهای این جشنواره در محل سالن همايش هاي اداره كل حفاظت محيط زيست استان خبر داد
کد خبر: ۲۲۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 08 May 2016
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از برگزاری جشنواره فیلم با موضوع محیط زیست وپخش فیلمهای این جشنواره  در محل سالن همايش هاي اداره كل حفاظت محيط زيست استان خبر داد
به گزارش تابناک ایلام؛مازيار سليمان نژاد در این باره  اظهار كرد: دبيرخانه و مركز اصلي اين جشنواره در استان تهران واقع شده كه بر اساس سياست هاي جشنواره برخي از فيلم هاي مستند و داستاني بلند و كوتاه ارسال شده به دبيرخانه جشنواره همزمان با تهران در سراسر كشور به نمايش در مي آيد.
وي افزود: در استان ايلام نيز فيلم هاي مختلفي با موضوع محيط زيست با هدف فرهنگ سازي براي ترويج صيانت از محيط زيست طبيعي و انساني به نمايش در مي آيد كه ديدن اين فيلم ها براي عموم علاقمندان از جمله دانش آموزان و دانشجويان آزاد است.

وي ايجاد زمينه ارتباط هنرمندان و مردم با موضوع حفظ محيط زيست ، ترويج و ارتقا سطح كيفي محصولات فرهنگي هنري و سينمايي در حوزه محيط زيست، فرهنگ سازي و افزايش آگاهي مردم در زمينه حفظ محيط زيست و ... را ازجمله اهداف برگزاري اين جشنواره ذكر كرد.

وي با بيان اينكه آيين افتتاحيه اين جشنواره 25 ارديبهشت در سالن آمفي تئاتر دانشگاه ايلام و با حضور مسئولان استاني برگزار مي شود،يادآورشد: فيلم هاي جشنواره نيز در محل سالن همايش هاي اداره كل حفاظت محيط زيست استان به نمايش در مي آيد.

وي در پايان از برگزاري كارگاه هاي آموزشي ، نمايشگاه عكس و... با موضوع محيط زيست در مدت برگزاري جشنواره در ايلام خبر داد.
پنجمين دوره جشنواره فيلم سبز بعد از وقفه اي 10 ساله سال جاري دوباره فعاليت خود را از سر مي گيرد.
اين جشنواره از 25 تا 31 ارديبهشت همزمان با سراسر كشور در ايلام برگزار مي شود. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار